

SZÉCHÉNYI TERV PLUSZ
A Proseco Ipari Megoldások Korlátolt Felelősségű Társaság. gyártási, - marketing és logisztikai innovációja
A Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz keretén belül a Nemzeti Fejlesztési Központ, mint Támogató által 2024.09.25-én GINOP_PLUSZ-2.1.3-24 azonosító számon meghirdetett felhívás alapján a Proseco Ipari Megoldások Korlátolt Felelősségű Társaság által 2024.11.12-én benyújtott „Kisléptékű innovációs fejlesztés a Proseco Ipari Megoldások Kft.-nél” támogatási kérelmet a Támogató elbírálta, és támogatásra alkalmasnak minősítette.
A szerződött támogatás összege: 32 984 836 Ft.
A projekt azonosító száma: GINOP_PLUSZ-2.1.3-24-2024-00330
A támogatói okirat iktatószáma: IKT-2024-102-I1-00240055/0000014
A támogatás mértéke: 70 %
A projekt megvalósításának kezdete: 2025.05.01.
A projekt fizikai befejezésének tervezett napja: 2026.11.30.
A megvalósítási helyszín: 2600 Vác, Gödöllői út 15.
A projekt tartalma:
A projekt keretében vállalkozásunknál gyártási, - marketing és innovációs folyamatok történnek.
A jelenlegi gyártási folyamataink nagymértékben kézi beavatkozásra épülnek, amelyet új, automatizált rendszerek bevezetésével szeretnénk hatékonyabbá tenni. Az innováció részeként az anyagbeszerzés és minőségellenőrzés digitalizálása kerül előtérbe, ahol az automatikus készletnyilvántartás és megrendelés segítségével biztosítjuk a folyamatos anyagellátást. A folyamat végén automatikus hibajavító és visszajelző rendszer javítja a minőséget. Célunk, hogy csökkentsük a kézi munka arányát és növeljük a gyártási sebességet a megnövekedett ügyfélelégedettség érdekében.
A logisztikai rendszerben jelenleg domináló kézi adminisztrációt egy integrált digitális platformra cseréljük, amely lehetővé teszi a készletek valós idejű nyomon követését és az automatikus útvonaloptimalizálást. A szállításokat GPS-alapú rendszerrel szeretnénk követni, mely csökkenti a késéseket és hatékonyabbá teszi a szállítást. Az automatizált rendszer folyamatos adatfeldolgozást biztosít, ami lehetővé teszi a logisztikai teljesítmény monitorozását és javítását, miközben az ügyfélkapcsolatok hatékonyságát is növeli az automatikus visszajelzési lehetőségek által.
A marketing tevékenységekben a cél az ügyfélkapcsolatok és kampányok digitalizációja. A folyamatok fejlesztésével hatékonyabb ügyfélkezelést valósítunk meg, amely lehetővé teszi az automatikus adatgyűjtést és szegmentált kampányok indítását. Az ügyfél-visszajelzések gyűjtése és kezelése szintén automatizált módon történik, amely lehetővé teszi a gyors alkalmazkodást és a személyre szabott kampányok indítását. Az új marketingfolyamat részeként az adatvezérelt döntéshozatal, a rendszeres piaci elemzés és a célzott vásárlói élményfejlesztés segítségével érjük el a hatékonyság növekedését és a célközönség jobb kiszolgálását. Ezek az innovációk biztosítják, hogy folyamataink hatékonyabbá váljanak, és jobban alkalmazkodjanak az ügyfelek igényeihez.